У рамках інформаційної кампанії «Виходь на світло» Управління Держпраці посилює консультування громадян
У рамках інформаційної кампанії «Виходь на світло» Управління Держпраці посилює консультування громадян
Консультування громадян відбувається з питань, які належать до професійної компетентності фахівців територіального органу Держпраці.
Так, громадяни мають можливість отримати інформаційну допомогу з питань законодавства про працю, у тому числі, й щодо легалізації трудових відносин, а також щодо питань промислової безпеки, охорони та гігієни праці, надання адміністративних послуг, ринкового нагляду, атестації робочих місць, тощо.
Зокрема, одним із сервісів надання консультаційних послуг Управління Держпраці у Чернівецькій області є сервіс «інтерактивний інспектор».
«Інтерактивний інспектор» дає можливість заявникам отримати відповіді у найзручніший та найдоступніший для них спосіб.
Відповіді на найбільш актуальні питання заявники можуть знайти:
• на інформаційному порталі Держпраці
• у розділі запитання/відповіді на сайті Держпраці
• у Telegram боті «e-inspector» – @ask_sls_bot.
Якщо ви не знайшли відповідь, можете отримати її у дистанційному режимі:
• через електронну пошту: interaktuv.cv@gmail.com
• заповнивши форму для оперативного отримання роз’яснень: https://forms.gle/FuLCQKQQta22kXDP7 .
• через месенджер (Viber, WhatsApp, Telegram) за телефоном - 095 36 00 215.
Важливо: звернення на сервіс не є електронним зверненням та не підлягає розгляду згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян».