Для коректного формування електронних лікарняних необхідно перевіряти інформацію в Реєстрі застрахованих осіб
Для коректного формування електронних лікарняних необхідно перевіряти інформацію в Реєстрі застрахованих осіб
Електронні лікарняні формуються на основі наявної у базі Пенсійного фонду України інформації з Реєстру застрахованих осіб, яка базується на звітності страхувальників. Якщо інформація є достовірною та коректною, жодних складнощів з оформленням електронних лікарняних не виникатиме. Пацієнтові на прийомі у лікаря немає необхідності повідомляти точну назву чи код ЄДРПОУ місця працевлаштування – усі необхідні відомості вносяться автоматично з Реєстру застрахованих осіб.
Тому вкрай важливо, щоб інформація про персональні дані застрахованої особи завжди була актуальною та ідентичною як в Пенсійному фонді України, так і в Електронній системі охорони здоров’я.
Законом України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» передбачено, що застрахована особа зобов’язана повідомляти територіальні органи Пенсійного фонду про зміну даних, що вносяться до її персональної облікової картки в системі персоніфікованого обліку та Державному реєстрі загальнообов'язкового державного соціального страхування, протягом десяти днів з моменту їх виникнення.
Найзручніше та швидше повідомити Пенсійний фонд - сформувати та подати засобами вебпорталу Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстрі застрахованих осіб (розділі «Комунікації з ПФУ»/ пункт «Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб») з прикріпленими до неї сканкопіями паспорта та інших документів, що підтверджують зміну персональних даних або через особисте звернення до будь-якого сервісного центру краю.
Тож не зволікайте, а завчасно подбайте про достовірність та актуальність інформації щодо себе, щоб у вкрай важливий момент не відчути складнощів у створенні Е-лікарняного.
Пресслужба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області
Матеріал 2:
Про зміну персональних даних повідомляйте не тільки Пенсійний фонд, але й роботодавця та лікаря
Порядок оформлення листків тимчасової непрацездатності базується на взаємодії кількох інформаційних ресурсів – Пенсійного фонду України, медичних закладів та електронної системи охорони здоров’я. Електронний листок непрацездатності формується на підставі створеного лікарем медичного висновку про тимчасову непрацездатність, у разі ідентифікації пацієнта як застрахованої особи в Реєстрі застрахованих осіб, який базується на звітах роботодавців.
Якщо людина змінила свої персональні дані, наприклад, прізвище, й не повідомила про це, то в Реєстрі застрахованих осіб ПІБ буде інше. Відповідно, сформувати електронний лікарняний не вдасться.
Вкрай важливо, щоб інформація про застраховану особу завжди була актуальною та ідентичною як в Пенсійному фонді України, так і в Електронній системі охорони здоров'я. Тому особа обов’язково повинна повідомляти про зміну своїх персональних даних не тільки органи Пенсійного фонду України, але й свого роботодавця, адже інформація, яка ним подається до Пенсійного фонду, формує дані Реєстру застрахованих осіб, та свого сімейного лікаря для зміни даних в медичній декларації.
Тож не зволікайте, а завчасно подбайте про достовірність та актуальність інформації щодо себе, щоб у вкрай важливий момент не відчути складнощів у створенні Е-лікарняного.
Пресслужба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області