Острицька громада

Чернівецька область, Чернівецький район

Запитання від платника : яким чином через Електронний кабінет ФОП надсилається заява про застосування спрощеної системи оподаткування та яка дата буде вважатися датою її подання?

Дата: 22.06.2021 11:32
Кількість переглядів: 107

 

 

Запитання від платника : яким чином через Електронний кабінет ФОП надсилається заява про застосування спрощеної системи оподаткування та яка дата буде вважатися датою її подання?

 

Фахівці Головного управління ДПС у Чернівецькій області роз’яснюють, що відповідно до п. 298.1 ст. 298 Податкового кодексу України порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування платниками єдиного податку першої – третьої груп здійснюється відповідно до підпунктів 298.1.1 – 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 ПКУ.
Підпунктом 298.1.1 п. 298.1 ст. 298 ПКУ встановлено, що для обрання або переходу на спрощену систему оподаткування суб’єкт господарювання подає до контролюючого органу за місцем податкової адреси заяву про застосування спрощеної системи оподаткування.

Заява подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено ПКУ, зокрема, засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України від 22 травня 2003 року № 851-ІV «Про електронні документи та електронний документообіг» та від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» .

Для надіслання заяви про застосування спрощеної системи оподаткування фізичною особою – підприємцем в меню «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету обирається рік та місяць, в якому створюється Заява, та з переліку електронних форм обирається Заява за формою F0102003. При цьому за замовчуванням встановлюється орган ДПС за місцем основної реєстрації.

У запропонованій формі Заяви необхідно заповнити відповідні поля електронного документу, підписати та надіслати, при цьому реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично.

У разі переходу фізичної особи – підприємця на спрощену систему оподаткування (перша-третя група платників єдиного податку) додатково до Заяви подається розрахунок доходу за попереднiй календарний рiк, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування. Для цього платник у вкладці «Додатки» обирає опцію «Додати» Розрахунок за формою F0102103 та заповнює обов’язкові поля.

У разі наявності другої квитанції про прийняття електронного документа датою та часом прийняття (реєстрації) електронного документа контролюючим органом вважаються дата та час, зафіксовані у першій квитанції.

Разом з тим повідомляємо, що вкладка «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» надає доступ до квитанції № 2 щодо приймання та обробки Заяви, надісланої користувачу Електронного кабінету.

 

Ефективність роботи електронних сервісів обговорили податківці з представниками бізнесу

Днями, заступник начальника Головного управління ДПС у Чернівецькій області Булавка Тетяна зустрілася з представниками підприємницького середовища, щоб обговорити електронні сервіси податкової служби, їх переваги та умови отримання.

За словами посадовиці створення для платника зручних умов праці та якісного сервісного обслуговування є для податківців завданням № 1.

«Фізичні особи – підприємці через Електронний кабінет платника можуть подавати звітність, отримувати адміністративні послуги, слідкувати за своїм станом розрахунків з бюджетом, отримувати довідки та консультації, листуватись з Державною податковою службою без особистих візитів до податкової, а фізичні особи можуть ще сплачувати свої податкові зобов’язання» - акцентувала Тетяна Булавка.

Крім Електронного кабінету платника, Державна податкова служба пропонує платникам користуватись електронним сервісом InfoTAX, приєднатися до якого можна через месенджери Telegram чи Viber, та оперативно дізнаватись про стан розрахунків з бюджетом, свої реєстраційні та облікові дані, результати обробки документів, строки подання звітності та сплати податків. новітні засоби комунікації податківців з платниками податків під час карантину, спричиненого коронавірусною хворобою.

Також Тетяна Миколаївна звернула увагу, на новітні засоби комунікації податківців з платниками податків під час карантину, спричиненого коронавірусною хворобою – такі як що Онлайн семінари, вебінари, Skype конференції.

Та повідомила, що про новації, зміни та заходи податкової служби можна дізнатись зі сторінок у соціальних мережах Facebook та Telegram.

 

Строк повернення коштів внаслідок застосування права на податкову знижку

Фахівці Головного управління ДПС у Чернівецькій області роз’яснюють, що відповідно до п. 179.8 ПКУ кошти внаслідок застосування права на податкову знижку, які мають бути повернені платнику податку, зараховуються на його банківський рахунок, відкритий у будь-якому комерційному банку, або надсилається поштовим переказом на адресу, зазначену в декларації, протягом 60 календарних днів після надходження такої податкової декларації.

Нагадаємо, що декларацію про свої доходи для отримання податкової знижки за певними витратами минулого року, громадянин має право подати до 31 грудня 2021 року. Зробити це можна як в паперовому, так і в електронному вигляді. Право застосовувати податкову знижку на слідуючий рік не переноситься.

 

 

 

 

 

 

Запитання від платника : яким чином через Електронний кабінет ФОП надсилається заява про застосування спрощеної системи оподаткування та яка дата буде вважатися датою її подання?

 

Фахівці Головного управління ДПС у Чернівецькій області роз’яснюють, що відповідно до п. 298.1 ст. 298 Податкового кодексу України порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування платниками єдиного податку першої – третьої груп здійснюється відповідно до підпунктів 298.1.1 – 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 ПКУ.
Підпунктом 298.1.1 п. 298.1 ст. 298 ПКУ встановлено, що для обрання або переходу на спрощену систему оподаткування суб’єкт господарювання подає до контролюючого органу за місцем податкової адреси заяву про застосування спрощеної системи оподаткування.

Заява подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено ПКУ, зокрема, засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України від 22 травня 2003 року № 851-ІV «Про електронні документи та електронний документообіг» та від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» .

Для надіслання заяви про застосування спрощеної системи оподаткування фізичною особою – підприємцем в меню «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету обирається рік та місяць, в якому створюється Заява, та з переліку електронних форм обирається Заява за формою F0102003. При цьому за замовчуванням встановлюється орган ДПС за місцем основної реєстрації.

У запропонованій формі Заяви необхідно заповнити відповідні поля електронного документу, підписати та надіслати, при цьому реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично.

У разі переходу фізичної особи – підприємця на спрощену систему оподаткування (перша-третя група платників єдиного податку) додатково до Заяви подається розрахунок доходу за попереднiй календарний рiк, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування. Для цього платник у вкладці «Додатки» обирає опцію «Додати» Розрахунок за формою F0102103 та заповнює обов’язкові поля.

У разі наявності другої квитанції про прийняття електронного документа датою та часом прийняття (реєстрації) електронного документа контролюючим органом вважаються дата та час, зафіксовані у першій квитанції.

Разом з тим повідомляємо, що вкладка «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» надає доступ до квитанції № 2 щодо приймання та обробки Заяви, надісланої користувачу Електронного кабінету.

 

Ефективність роботи електронних сервісів обговорили податківці з представниками бізнесу

Днями, заступник начальника Головного управління ДПС у Чернівецькій області Булавка Тетяна зустрілася з представниками підприємницького середовища, щоб обговорити електронні сервіси податкової служби, їх переваги та умови отримання.

За словами посадовиці створення для платника зручних умов праці та якісного сервісного обслуговування є для податківців завданням № 1.

«Фізичні особи – підприємці через Електронний кабінет платника можуть подавати звітність, отримувати адміністративні послуги, слідкувати за своїм станом розрахунків з бюджетом, отримувати довідки та консультації, листуватись з Державною податковою службою без особистих візитів до податкової, а фізичні особи можуть ще сплачувати свої податкові зобов’язання» - акцентувала Тетяна Булавка.

Крім Електронного кабінету платника, Державна податкова служба пропонує платникам користуватись електронним сервісом InfoTAX, приєднатися до якого можна через месенджери Telegram чи Viber, та оперативно дізнаватись про стан розрахунків з бюджетом, свої реєстраційні та облікові дані, результати обробки документів, строки подання звітності та сплати податків. новітні засоби комунікації податківців з платниками податків під час карантину, спричиненого коронавірусною хворобою.

Також Тетяна Миколаївна звернула увагу, на новітні засоби комунікації податківців з платниками податків під час карантину, спричиненого коронавірусною хворобою – такі як що Онлайн семінари, вебінари, Skype конференції.

Та повідомила, що про новації, зміни та заходи податкової служби можна дізнатись зі сторінок у соціальних мережах Facebook та Telegram.

 

Строк повернення коштів внаслідок застосування права на податкову знижку

Фахівці Головного управління ДПС у Чернівецькій області роз’яснюють, що відповідно до п. 179.8 ПКУ кошти внаслідок застосування права на податкову знижку, які мають бути повернені платнику податку, зараховуються на його банківський рахунок, відкритий у будь-якому комерційному банку, або надсилається поштовим переказом на адресу, зазначену в декларації, протягом 60 календарних днів після надходження такої податкової декларації.

Нагадаємо, що декларацію про свої доходи для отримання податкової знижки за певними витратами минулого року, громадянин має право подати до 31 грудня 2021 року. Зробити це можна як в паперовому, так і в електронному вигляді. Право застосовувати податкову знижку на слідуючий рік не переноситься.

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь