Острицька громада

Чернівецька область, Чернівецький район

Резерви збільшення надходжень до бюджету Чернівецької ОТГ обговорили за «круглим столом»

Дата: 22.04.2021 10:59
Кількість переглядів: 130

Резерви збільшення надходжень до бюджету Чернівецької ОТГ обговорили за «круглим столом»

Нещодавно у Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області відбулося засідання «за круглим столом». Захід організовано в рамках взаємодії між податківцями, органами місцевого самоврядування та Громадською Радою. Головною темою зустрічі було резерви збільшення надходжень до бюджету Чернівецької ОТГ. Серед учасників засідання: заступники начальника податкової служби області Наталія Чернівчан та Тетяна Булавка, заступник міського голови Євген Маховіков, заступник начальника, начальник відділу економічного аналізу та планування доходів бюджету фінансового управління міської ради Світлана Адамович, Голова громадської ради при ГУ ДПС у Чернівецькій області Олександр Побережний.

Під час діалогу учасники засідання відзначали, що незважаючи на позитивну динаміку сплати місцевих податків, необхідно ефективніше використовувати наявні резерви для збільшення дохідної частини місцевої скарбниці. Потребує розширення база оподаткування за рахунок роботи по забезпеченню легалізації найманої праці, доходів громадян, погашення податкової заборгованості, вдосконалення обліку платників майнових податків.

Також звернули увагу, що добігає до завершення деклараційна компанія. І це теж є як додатковим резервом наповнення бюджету, так і приводом для громадян легалізувати свої статки шляхом подання декларації про майновий стан і доходи.

Гостра дискусія та формат заходу дозволили обговорити ряд нагальних  питань та стала індикатором взаємного інтересу до співпраці між громадськістю, органами місцевого самоврядування та податкової служби.

 

ЦОПи: Податківці надали буковинцям 24,4 тис адміністративних послуг

Протягом першого кварталу 2021 року в податкових органах Буковини надано понад 24,4 тис адміністративних послуг. З них, безпосередньо у 13-ти Центрах обслуговування платників податківці надали буковинським громадянам та бізнес-спільноті понад 20,9 тис таких послуг, та  ще 3,4 тис послуг – у електронній формі.

Вже традиційно, найпопулярнішою залишається послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Так, протягом січня-березня цього року в ЦОПах області надано 8,1 тис таких послуг.

Також актуальна послуга з надання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – 6,2 тис.

Податківці зазначають, інформація про стандарти надання кожної адмінпослуги, є у відкритому доступі – в розділі «Адміністративні послуги» на субсайті територіальних органів ДПС https://cv.tax.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/administrativni-poslugi-golov-upr-dfs .

Також у податковій службі акцентують, що на період карантину для отримання адміністративних та інших послуг платникам слід утриматися від відвідування центрів обслуговування платників без нагальної потреби. Особливо, якщо проблему, з якою платник збирається звернутися до ЦОП, можна вирішити дистанційно (онлайн або поштою або через електронні сервіси ДПС, зокрема, Електронний кабінет платника податків https://cabinet.tax.gov.ua/.)

До відома: всю необхідну та корисну інформацію можна отримати на субсайті Головного управління ДПС у Чернівецькій області https://cv.tax.gov.ua/ та у соціальній мережі Facebook.

Також податківці наголошують, інформація про сервіси податкової, анонси, роз’яснення, коментарі фахівців та інші корисні повідомлення розміщені на офіційних сторінках: fb.com/TaxUkraine, youtube.com/TaxUkraine та t.me/tax_gov_ua.

 

Листування до податкової служби: Звернення і запит на інформацію - відмінність

У Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області роз’яснюють, згідно із Законом України «Про звернення громадян», звернення – це викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги. Розгляд звернення за своїм змістом (заява, скарга, пропозиція тощо) вимагає вжиття певних заходів: наприклад, поновити порушені права, провести перевірку, оцінити дії осіб, щодо яких подано скаргу, визнати особливий статус заявника, усунути недоліки в діяльності органу тощо.

Право на звернення мають усі громадяни України, а також особи, які не є громадянами України, але законно перебувають на її території.  Звернення можна подати до органу державної влади, місцевого самоврядування, об'єднання громадян, підприємства, установи, організації незалежно від форми власності, об’єднанню громадян або посадовій особі, до повноважень якої належить вирішення порушених у зверненні питань.

Податківці звертають увагу платників на визначення «Запит на інформацію» – це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у його володінні. Метою Закону України «Про доступ до публічної інформації» є забезпечення прозорості та відкритості суб'єктів владних повноважень і створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації.

Запитувачем інформації може бути будь-яка фізична чи юридична особа, а також  об'єднання громадян без статусу юридичної особи. Запит на інформацію можна надіслати розпорядникові без пояснення причини подання запиту й незалежно від того, стосується ця інформація запитувача особисто чи ні, адже публічна інформація розкривається необмеженому колу осіб. Це означає, що запитувачеві не потрібно додавати до запиту документи, що посвідчують особу. Слід знати, розпорядник інформації не здійснює перевірку особи запитувача, оскільки такого обов’язку законодавством не передбачено.

Більш детально за посиланням: https://cv.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/464687.html

 

 

Розрахунок на АЗС/ГАЗС через РРО – додаткові кошти місцевим бюджетам

У Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області звертають увагу, що  Постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2021 № 232 затверджено «Порядок зарахування частини акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального до загального фонду відповідних бюджетів місцевого самоврядування».

Цим порядком визначено механізм зарахування частини акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального до загального фонду відповідних бюджетів місцевого самоврядування на перше та друге півріччя року.

Згідно із зазначеним порядком частка акцизного податку до відповідних бюджетів місцевого самоврядування залежить від повноти розрахункових операцій, проведених через РРО, на АЗС/ГАЗС суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі пального, розташованих на територіях відповідних територіальних громад згідно з КОАТУУ.

З метою забезпечення повноти надходжень акцизного податку до місцевих бюджетів пропонуємо у разі наявності інформації про порушення порядку проведення операцій через РРО на АЗС/ГАЗС повідомляти про дані випадки Головне управління ДПС у Чернівецькій області на електронну скриньку cv.official@tax.gov.ua чи на поштову адресу 58013, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 200 А.  

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь