план заходів Годинівський НВК
План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в Годинівському НВК
Найменування завдання |
Найменування заходів |
Відповідальні за виконання |
Строк виконання |
1.Сприяння створенню безпечного освітнього середовища в школі |
1) провести інформаційно-просвітницька діяльність серед учасників освітнього процесу щодо форм, причин і наслідків булінгу (цькування), заходів у сфері запобігання та протидії булінгу (цькування), формування нетерпимого ставлення громадян до насильницької моделі поведінки у міжособистісних стосунках;
2) вжити заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг (цькування), стали його свідками або постраждали від булінгу (цькування) із залученням зацікавлених структур.
|
Дирекція закладу
Дирекція закладу
|
Постійно
Постійно
|
2.Забезпечення створення у закладі безпечного освітнього середовища
|
1) розробити плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі;
2) провести моніторингу ефективності виконання плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню).
3) збір, аналіз і оприлюднення інформації про булінг (цькування) в закладах освіти на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці;
4) здійснити моніторингового дослідження ціннісних орієнтацій, соціального самопочуття (анкетування), рівня тривожності з учнями 10 (9) -11 класів, а також корекційно - відновлювальної, консультаційної роботи з учнями, в яких виявлено ознаки дезадаптації, соціального неблагополуччя;
5) створити комісію щодо реагування на випадки домашнього насильства та боулінгу.
6) розмістити на інформаційних стендах закладу, веб-сайтах органів управління освітою, інформацію, щодо запобігання та протидії булінгу (цькування), порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про такі випадки, правил поведінки здобувачів освіти в школі;
7) інформувати про випадки булінгу (цькуванню) в закладі. |
Склад комісії щодо реагування булінгу
Склад комісії щодо реагування булінгу
Дирекція закладу
Педагог-організатор
Дирекція закладу
ЗДВР Вчитель інформатики
Дирекція закладу |
Серпень
За потреби
Один раз на навчальний рік
За потреби, але не рідше двох разів на навчальний рік
Серпень
Постійно
Постійно
|
3.Інформаційно-профілактичні заходи) |
1) Обговорити питання протидії булінгу на загальношкільних батьківських зборах.
2) провести засідання методоб?єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі»;
3) скласти поради «Як допомогти дітям впоратися з булінгом»;
4) круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу»;
5) вивчення законодавчих документів, практик протидії булінгу. |
Дирекція закладу Кл.керівники
ЗДВР Педагог-організатор Кл.керівники
ЗДВР
Дирекція закладу
ЗДВР Вчитель правознавства |
Серпень
Жовтень
Серпень
Жовтень
Вересень |
4. Формування навичок дружніх стосунків учнів |
1) проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків;
2) перегляд кінострічок відповідної спрямованості;
3) круглий стіл для старшокласників «Як довіряти й бути вдячними»;
4) єдині години спілкування «Зупиніться! Історія про булінг і кібербулінг». |
Класні керівники 1-4 класів
Класні керівники 5-11 класів
Директор
Класні керівники 1-11 класів |
Постійно
Постійно
Жовтень |