Острицька громада

Чернівецька область, Чернівецький район

Рішення про порядок призначення керівників підприємств, установ та організацій,що належать до комунальної власності Острицької сільської ради

Дата: 21.06.2019 16:07
Кількість переглядів: 586

Фото без опису

УКРАЇНА

ОСТРИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ГЕРЦАЇВСЬКОГО РАЙОНУ

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

XХІІ ПОЗАЧЕРГОВА  СЕСІЯ VII СКЛИКАННЯ

РІШЕННЯ

20  червня 2019 року                                                            №  878

 

Про порядок призначення керівників  підприємств, установ

та організацій,що належать до комунальної власності

Острицької сільської ради

 

        Відповідно до  статті 42Закону України   "Про   місцеве    самоврядування    в    Україні",   статті   78   Господарського   кодексу    України,  постанови Кабінету  Міністрів  України  від  19.03.94N 170    "Про впорядкування застосування контрактної форми  трудового  договору",   з   метою   вдосконалення   порядку призначення,   звільнення   та  погодження  контрактів  керівників підприємств,  установ і організацій,  що належать  до  комунальної власності Острицької сільської ради, сільська рада

       

В И Р І Ш И Л А:

        1. Установити,    що   призначення   на   посади   керівників підприємств,  установ і організацій,  що належать  до  комунальної власності Острицької сільської ради,  здійснюється тільки шляхом  укладання  з  ними  контракту.

         2. Затвердити:

        2.1. Положення про порядок укладання контрактів з керівниками підприємств,  установ і організацій,  що належать  до  комунальної власності Острицької сільської ради. (додаток 1)

        2.2. Типову   форму   контракту  з  керівниками  підприємств, установ  і  організацій,  що  належать  до  комунальної  власності Острицької сільської ради (Додаток 2).

        3. Встановити, що   керівники  підприємств, установ і організацій,  що перебувають  у  комунальній власності Острицької сільської ради,  призначаються на посади розпорядженням сільського голови на підставі укладеного контракту  з погодженням кандидатури  сесією сільської ради і звільняються  з  посад  рішенням сільської ради.

        4. Встановити, що керівник комунального підприємства, установи та організації щороку звітує на сесії сільської ради про виконання функціональних обов’язків, фінансово-господарську діяльність, збереження та ефективне використання майна.

        5. Контроль  за  виконанням  цього  рішення покласти на постійну комісію с питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, енергозбереження та транспорту

 

            Сільський голова                              В.Г.Цуркан

 

 

 

Додаток 1 до рішення сесії сільської ради

скликання від року № 878 від 20.06.2019 року

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про порядок призначення на посаду та звільнення з посади  керівників підприємств, установ і організацій, які належать до комунальної власності Острицької сільської ради

І. Загальні положення

1.1. Це Положення визначає порядок призначення на посаду та звільнення з посади керівників підприємств, установ і організацій, які належать до комунальної власності Острицької сільської ради, а також основні вимоги, порядок укладення та розірвання з ними  контрактів, розроблене з урахуванням вимог Кодексу законів про працю України, Господарського та Цивільного кодексів України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанов Кабінету Міністрів України від 19.03.93 № 203 «Про застосування контрактної форми трудового договору з керівником підприємства, що є у державній власності», від 02.08.95 № 597 «Про Типову форму контракту з керівником підприємства, що є у державній власності», інших нормативних актів з цього питання.

1.2.  Дія Положення поширюється на керівників підприємств, установ і організацій, які належать до комунальної власності Острицької сільськоїради (далі Керівник).

 

ІІ. Порядок призначення на посаду

2.1. Призначення на посаду та звільнення з посади Керівників здійснюється тільки шляхом  укладання  з  ними  контракту. Погодження кандидатури Керівника здійснюється за рішенням сільської ради на підставі  висновку постійної комісії сільської ради з питань комунальної власності, житлово –комунального господарства, енергозбереження та транспорту.

Пропозиції щодо кандидатури на посаду Керівника   можуть вноситись сільським головою, депутатами сільської ради, загальними зборами трудового колективу об’єкта, громадянами України.

Для розгляду питання призначення на посаду Керівника на ім’я сільського голови подається заява особи, яка претендує на дану посаду.

До заяви додаються наступні документи :

- автобіографія;

- копія документу про освіту;

- копія трудової книжки;

- копія паспорта;

- копія ідентифікаційного номера;

- особовий листок з обліку кадрів;

- згода на збір  та обробку персональних даних;

- пропозиції кандидата щодо ефективності діяльності, перспектив розвитку об’єкта;

- інші документи, передбачені чинним законодавством.

            Заяви подані без відповідних документів до розгляду не приймаються.

Всі документи подаються державною мовою.

      2.2. Кандидатура на посаду Керівника має відповідати кваліфікаційним вимогам відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик та володіти індивідуально-психологічними якостями та рисами, такими як здібність до прийняття управлінських рішень та бачення перспективи, схильність до лідерства, відповідні моральні якості та високий інтелектуальний потенціал.

2.3.Оголошення про відкритий відбір кандидатів на посаду Керівника оприлюднюється  на порталі сільської ради.

2.4. Громадяни України, які бажають взяти участь у відборі, подають необхідні документи протягом 15 календарних днів з дня оприлюднення оголошення.

2.5. Постійна комісія сільської ради з питань комунальної власності, житлово –комунального господарства, енергозбереження та транспорту розглядає кандидатури осіб, які пропонуються для призначення, здійснює відбір та подає висновок стосовно визначеної кандидатури і відповідний проект рішення на розгляд сесії.

2.6. На підставі поданих документів та висновку постійної комісії сільської ради з питань комунальної власності, житлово –комунального господарства, енергозбереження та транспорту сесія сільської ради приймає рішення про погодження кандидатури на посаду Керівника.

2.7. В разі неприйняття сесією сільської ради рішення про погодження відповідної кандидатури на посаду Керівника, питання про погодження кандидатури на посаду Керівника  виноситься на розгляд наступної сесії сільської ради з  внесенням  пропозиції щодо іншої кандидатури з числа осіб, які претендували на посаду Керівника.

2.8. Контракт є підставою сільському голові  для видання розпорядження про прийняття Керівника на роботу з дня, встановленого у контракті за угодою сторін.

2.9. У разі відмови кандидата від укладення контракту внесені документи повертаються   кандидату.

ІІІ. Зміст контракту

3.1. З керівником укладається контракт за типовою формою (додається), на термін 5 років.

3.2. У контракті передбачаються строк його дії, вимоги до професійної діяльності, ефективного використання і збереження майна, права, обов'язки та відповідальність сторін, умови матеріального забезпечення і організації праці, умови розірвання контракту, соціально-побутові та інші умови, необхідні для виконання прийнятих зобов'язань.

3.3. Контракт з Керівником підписується сільським головою, якщо інше не передбачено рішенням сесії.

3.4.Контракт з Керівником не повинен містити необґрунтованих вимог щодо показників або положень, що суперечать чинному законодавству.

3.5. Контракт  з Керівником  укладається в письмовій формі у двох примірниках. Один примірник контракту зберігається в сільській раді, другий у Керівника. Всі примірники контракту мають однакову юридичну силу.

3.6. Контракт набуває чинності з дати його підписання сторонами. Зміни та доповнення до контракту вносять за згодою сторін у письмовій формі.

3.7. Керівник щорічно звітує на сесії сільської ради про виконання функціональних обов'язків, фінансово-господарську діяльність об'єкту, збереження та ефективність використання майна.

3.8. За два місяці до закінчення терміну дії контракту Керівник подає до сільської ради письмову заяву про призначення його на посаду та укладення Контракту на новий термін.

У  випадку не надання у встановлений термін заяви питання про його призначення на посаду Керівника та укладення Контракту на новий термін не розглядається. 

Заява Керівника розглядається постійною комісією сільської ради з питань комунальної власності, житлово –комунального господарства, енергозбереження та транспорту, за позитивним висновком якої  на розгляд сесії сільської ради виносяться відповідні проекти рішень про звільнення Керівника, в зв’язку з закінченням терміну дії контракту та про його  призначення Керівником  і укладення з ним контракту на новий термін.

У  разі відмови постійною комісією сільської ради з питань  комунальної власності, житлово –комунального господарства, енергозбереження та транспорту в призначенні на посаду та укладенні контракту на новий термін комісією готується та вноситься на розгляд сесії сільської ради проект рішення про звільнення Керівника в зв’язку з закінченням терміну дії контракту.

 

ІV. Порядок припинення контракту та звільнення керівника

4.1. Звільнення з посади Керівника  здійснюється за рішенням сільської ради:

- за ініціативою Керівника;

- за ініціативою сільської ради;

- за наявності відповідного рішення суду;

- в зв’язку із закінченням терміну дії контракту;

- у разі смерті Керівника;

- з інших підстав, передбачених законодавством, контрактом.

4.2. Контракт з Керівником може бути розірваний до закінчення строку його дії на підставах, передбачених законодавством чи контрактом. Розірвання контракту з ініціативи сільської ради або керівника проводиться з урахуванням гарантій та вимог, встановлених законодавством.

4.3. Керівник може бути звільнений з посади, а  контракт розірва­ний з ініціативи сільської ради до закінчення терміну його дії:

- у разі систематичного невиконання Керівником без поважних причин обов'язків, покладених на нього  контрактом;

- у разі одноразового грубого порушення Керівником вимог законодавства чи обов'язків, передбачених контрактом, внаслідок чого для об'єкту настали значні негативні наслідки (нанесено збитки, виплачено штрафи і т.п.);

- у разі невиконання об'єктом зобов'язань перед сільським бюджетом та Пенсійним фондом щодо сплати податків, зборів та інших обов'язкових платежів, а також зобов'язань щодо виплати заробітної плати працівникам чи недотримання графіка погашення заборгованості із заробітної плати з вини Керівника;

- у разі непогодження з сільською радою кошторисів доходів та видатків об'єкта.

4.4. Керівник може за своєю ініціативою розірвати контракт до закінчення терміну його дії у випадках:

а) систематичного невиконання сільською радою своїх обов’язків за контрактом чи прийняття сільською радою рішень, що обмежують чи порушують компетенцію та права керівника, втручання у його оперативно-розпорядницьку діяльність, яка може призвести чи призвело до погіршення економічних результатів діяльності об’єкту комунальної власності територіальної громади;

б) хвороби чи інвалідності, які перешкоджають виконанню обов’язків за контрактом, та з інших поважних причин.

4.6. Для розірвання контракту  з ініціативи сільської ради  сільський голова  подає на розгляд профільної постійної комісії сільської ради:

  • інформацію про невиконання Керівником умов, передбачених контрактом, з пропозицією про необхідність розірвання контракту;
  • звіт Керівника про використання майна і прибутку та виконання умов контракту;
  • пояснення Керівника про причини невиконання умов контракту;
  • примірник діючого контракту з Керівником.

          4.7. Сільський голова, враховуючи рекомендації профільної  постійної комісії, вносить питання про звільнення Керівника на сесію сільської ради. 

4.8. У разі дострокового розірвання контракту з Керівником приймається рішення про звільнення з посади. Одночасно з цим рішенням у разі необхідності покладається на посадову особуоб’єкту  виконання обов’язків Керівника до прийняття рішення про призначення Керівника.

4.9.  У разі відмови сільської ради укласти контракт з Керівником трудовий договір з ним розривається на підставі пункту 1 частини першої статті 40 Кодексу законів про працю України. У разі відмови Керівника укласти контракт трудовий договір з ним припиняється на підставі пункту 6 статті 36 Кодексу Законів про працю України.

4.10. Спори між сторонами контракту розглядаються в порядку, встановленому чинним законодавством.

 

 

Керуючий справами /секретар/

Виконавчого комітету                                                                      М.М.Сидор

 

 

 

Додаток 2 до рішення сесії сільської ради

скликання від року № 878 від 20.06.2019 року

 

 

ТИПОВИЙ

СТРОКОВИЙ ТРУДОВИЙ ДОГОВІР

(КОНТРАКТ)

 

«____» _________ __ року                                                            с. Остриця

 

Остриця сільська рада (далі – Орган управління), в особі сільського голови ___________________________, згідно із Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  рішенням 1-ої сесії  Острицької сільської ради № _______ від _____________ року   з одного боку, та громадянин ____________________________________  (далі – Керівник), з другого боку, уклали цей строковий трудовий договір (контракт) про наступне:

________________________________ призначається на посаду строком на_____ років.

з «___»_________201___ року по «___» ________201___ року. 

 

  1. Загальні положення.
    1. За цим строковим трудовим договором (контрактом) Керівник зобов’язується безпосередньо і через адміністрацію закладу здійснювати поточне управління (керівництво) установи комунальної власності (далі - Об’єктом), забезпечувати ефективне його функціонування, розвиток його матеріальної-технічної бази, раціональне використання і зберігання майна, а Орган управління зобов’язуються створювати необхідні умови для роботи Керівника.

Заробітна плата, грошова винагорода та надання соціально-побутових благ виплачується за рахунок об’єкту.

    1. Цей строковий трудовий договір (контракт) є угодою на підставі якої виникають трудові відносини між Органом управління і Керівником, з однієї сторони, та з об’єктом і Керівником, з другої сторони.
    2. Керівник, який уклав цей строковий трудовий договір (контракт), є представником Органу  управління при реалізації повноважень, функцій, обов’язків, передбачених Статутом установи, цим контрактом, законами України та іншими законодавчими актами.
    3. Керівник підзвітний Органу управління в межах повноважень, встановлених чинним законодавством. Рішення Органу управління є обов’язковими до виконання Керівником.

 

  1. Права та обов’язки сторін.
    1. Керівник здійснює поточне керівництво Об’єктом, організовує його виробничо-господарську, соціально-побутову та іншу діяльність, забезпечує зберігання майна, виконання завдань, передбачених Статутом, цим строковим трудовим договором (контрактом), рішеннями сільської ради.
    2. Керівник зобов’язується через адміністрацію об’єкту:
  • забезпечити ведення бухгалтерського обліку закріпленого за об’єктом майна, використовувати його за цільовим призначенням;
  • не здавати в оренду, не продавати, не передавати чи іншим способом не відчужувати майно без погодження Органу управління;
  • вжити всіх можливих заходів щодо здійснення, в разі необхідності, поточного і капітального ремонту приміщень і споруд. Реконструкцію, технічне переоснащення, поліпшення та капітальний ремонт нерухомого майна здійснювати лише після надання постійною комісією сільської ради з питань планування, фінансів, бюджету,  соціально-економічного  розвитку, комунальної власності, будівництва, земельних відносин та охорони природи відповідних рекомендацій;
  • дотримуватись природоохоронних, санітарних норм та правил протипожежної безпеки;
  • забезпечувати досягнення ефективності використання майна, своєчасне і повне внесення платежів до бюджету, Пенсійного фонду та виплату заробітної плати працівникам об’єкту;
  • за результатами роботи за квартал, рік подавати сільській раді фінансову звітність, а до 15 числа поточного місяця - інформацію про результати фінансово-господарської діяльності об’єкта у попередньому місяці;
  • погоджувати з Органом управління штатну структуру об’єкту та зміни до неї, створення нових структурних підрозділів;
  • забезпечувати умови праці та соціальний захист працівників об’єкту.
    1. Орган управління має право проводити службові перевірки діяльності Об’єкта, а також вимагати від Керівника достроковий звіт про його дії, якщо останній допустив невиконання чи неналежне виконання своїх обов’язків щодо управління об’єктом та розпорядження його майном.  
    2. Керівник має право:
  • діяти від імені Об’єкту, представляти і захищати його інтереси у відносинах з іншими підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності;
  • укладати від імені Об’єкту цивільні та господарські угоди самостійно – на суму, що не перевищує 50,0 тис.грн., за погодженням Органу управління – на суму понад 50,0 тис.грн.,?
  • видавати доручення;
  • відкривати рахунки в банках;
  • розпоряджатися коштами Об’єкту, накладати на працівників стягнення відповідно до законодавства;
  • в межах своєї компетенції видавати накази, розпорядження та давати вказівки, обов’язкові для всіх підрозділів та працівників Об’єкту;
  • вирішувати інші питання, віднесені законодавством, Статутом Об’єкту та цим контрактом до компетенції Керівника.
    1. Керівнику належать закріплені за ним повноваження, права, які поширюються на Об’єкт законодавчими та іншими нормативними актами.
    2. Керівник укладає трудові договори з працівниками Об’єкту відповідно до чинного законодавства.
    3. При укладенні трудових договорів з працівниками Об’єкту, визначенні і забезпеченні умов їх праці та відпочинку, Керівник керується трудовим законодавством, статутом Об’єкту, колективним договором, виходячи з наявних фінансових можливостей.
    4. Орган управління:
  • надає інформацію на запит Керівника;
  • здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю, ефективністю використання і збереження закріпленого за Об’єктом майна;
  • своєчасно вживає заходів до запобігання банкрутству закладу у разі його неплатоспроможності;
  • заслуховує звіт Керівника про його дії щодо виконання ним службових обов’язків з управління Об’єктом;

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь