Методична студія за участі директорів та заступників директорів ЗЗСО Острицької ОТГ.
21 лютого 2019 року Інститутом післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, відповідно до плану-графіку проведення виїзних методичних студій, на базі Горбівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Герцаївського району проведено засідання виїзної методичної студії у форматі інтерактивного діалогу через методичну платформу та навчальний практикум для директорів та заступників директорів із навчально-виховної роботи ЗЗСО Острицької ОТГ. У ході роботи методичної платформи «Методичний супровід документування управлінської та розпорядчої діяльності керівника ЗЗСО» Бабин Емілією Петрівною, завідувачем науково-методичним центром сучасних технологій оцінювання якості освіти ІППОЧО, надано методичні рекомендації щодо покрокового документування управлінської інформації.
Також учасниками методичної студії опрацьовано зразок Інструкції з діловодства у ЗЗСО та нові нормативні документи щодо завершення 2018/2019 навчального року та організації й проведення ДПА. Під час навчального практикуму «Онлайн-тестування як основа підготовки до ДПА та ЗНО» Мойсюк Наталія Дмитрівна, методист НМЦСТОЯО, ознайомила учасників заходу з порядком надання послуг Інститутом закладам загальної середньої освіти з організації та проведення онлайн-тестування. Також Наталія Дмитрівна представила електронний варіант методичного порадника «Нова українська школа: онлайн-тестування як основа підготовки до ДПА та ЗНО», який призначений для підготовки випускників ЗО до державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури та надання учням можливості самостійно перевірити свої знання. Його матеріал вчителі можуть використовувати під час проведення уроків для навчального тестування, тематичних контрольних робіт, а також для додаткової самостійної роботи учнів у позаурочний час.
Марія Володимирівна Бальон, методист НМЦ безперервної педагогічної освіти ІППОЧО розповіла про ситуації, які виникають в процесі атестації педагогічних працівників, охарактеризувавши тему «Атестація педагогічних працівників: виклик сьогодення та перспективи змін».