Гаряча лінія
https://rada.info/upload/users_files/04418417/e618009afaa8278df5e26b32b83d9d3a.doc
УКРАЇНА
ОСТРИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
|
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
“ 11 ” грудня 2024 р. |
Остриця |
№ 149-ОД |
Про створення телефонної
«гарячої» лінії сільської ради
Відповідно до статті 40 Конституції України, пункту 20 частини 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»:
1. Створити телефонну «гарячу лінію» Острицької сільської ради за номером 0508588186.
2. Затвердити Порядок роботи телефонної «гарячої лінії» Острицької сільської ради (додається).
3. Обов’язки щодо забезпечення роботи телефонної «гарячої лінії» покласти на секретаря Острицької сільської ради Григоршицю Домніку Григорівну.
4. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.
Сільський голова Василь ЦУРКАН
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження сільського голови
11 грудня 2024 року № 149-ОД
ПОРЯДОК
роботи телефонної «гарячої лінії»
Острицької сільської ради
1. Цей Порядок розроблено відповідно до статті 40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» з метою підвищення ефективності роботи Острицької сільської ради зі зверненнями громадян, об’єктивного та вчасного їх розгляду згідно з вимогами законодавства України.
2. Цей Порядок визначає організацію роботи телефонної «гарячої лінії» Острицької сільської ради, механізми прийому, реєстрації, оперативного розгляду та надання відповідей на звернення, які надходять на телефонну «гарячу лінію».
3. Посадові особи Острицької сільської ради, які забезпечують роботу телефонної «гарячої лінії», у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законами України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні», Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
4. Телефонна «гаряча лінія» працює в адміністративній будівлі Острицької сільської ради за адресою: Чернівецька область, Чернівецький район, с.Остриця, вул. Зелена, 1.
5. Прийом телефонних дзвінків на «гарячу лінію» проводиться в робочі дні з 8:00 до 17:00, в п’ятницю — з 8:00 до 15:45 (з перервою на обід з 12:00 до 12:45 за номером телефону 0508588186.
6. Відповідальним за телефонну «гарячу лінію» є секретар Острицької сільської ради Григоршиця Домніка Григорівна, а в разі її відсутності - начальник цього відділу.
7. Ефективність функціонування «гарячої лінії» забезпечується взаємодією структурних підрозділів сільської ради.
8. Основними завданнями роботи телефонної «гарячої лінії» є:
- надання довідково-консультативної допомоги;
- прийняття, реєстрація та облік пропозицій, заяв і скарг громадян, що стосуються діяльності Острицької сільської ради.
9. Звернення, в яких порушено питання довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються безпосередньо під час звернення шляхом надання консультацій.
10. Якщо питання, з якими звернувся громадянин, не належать до компетенції сільської ради, відповідальна особа, яка здійснює прийом телефонного звернення, пояснює громадянину, до якого органу державної влади або органу місцевого самоврядування, підприємства, установи чи організації доцільно звернутися, і за можливості надає номер телефону.
11. У разі якщо факти та обставини, викладені у зверненні, вимагають додаткового вивчення, посадова особа має право рекомендувати звернутися до сільської ради з письмовим зверненням у порядку, визначеному Законом України «Про звернення громадян».
12. Усі звернення громадян, що надійшли на телефонну «гарячу лінію», реєструються у Журналі обліку звернень громадян, що надійшли на «гарячу лінію» Острицької сільської ради. На звернення, що потребує додаткового вивчення і відповідь на яке не може бути надана телефоном, відповідальною особою заповнюється картка звернення громадянина на «гарячу» телефонну лінію сільської ради.
13. Діловодство за зверненнями громадян, що надійшли на телефонну «гарячу лінію», ведеться відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348.
14. На підставі письмової резолюції сільського голови картка звернення громадянина на «гарячу лінію» передається до відповідного структурного підрозділу для розгляду та вирішення по суті.
15. Строк розгляду звернення не повинен перевищувати строків, які визначені чинним законодавством.
16. Звернення, що потребують детальнішого вивчення, розглядаються в такому самому порядку, що й письмові звернення, відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
17. Звернення громадян, які мають установлені законодавством пільги, розглядаються в першочерговому порядку.
18. Контроль за вчасним розглядом звернень, що надійшли на телефонну «гарячу лінію», здійснює відділ організаційно-кадрової роботи та документообігу сільської ради.
19. Правила етикету та службової поведінки під час телефонної розмови: відповідь на телефонний дзвінок починається з привітання, представлення посадової особи та інформування громадянина про те, що телефонний дзвінок надійшов на адресу «гарячої лінії» Острицької сільської ради; уважно вислухати повідомлення, поставити уточнюючі запитання, якщо необхідно з’ясувати більше обставин; надати консультацію чи роз’яснення під час розмови; зареєструвати звернення в разі необхідності додаткового вивчення питання та неможливості надання відповіді безпосередньо під час розмови; проінформувати громадянина про те, що його звернення зареєстровано; проінформувати про орієнтовний термін отримання відповіді; подякувати за телефонний дзвінок. У разі застосування громадянином ненормативної лексики, образ, а також якщо його звернення містить заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі відповідальна особа має право припинити спілкування з таким громадянином.
Керуючий справами
(секретар) виконавчого комітету Василь КАЛАНЧА